Lidmaatschap bij MHC Dieren

Vanaf de leeftijd van vijf jaar kan er bij MHC Dieren worden gehockeyd. Op zaterdag is het een gezellige bedrijvigheid met mini's en junioren en niet te vergeten de ouders langs de lijn en alle vrijwilligers. De senioren spelen hun wedstrijden op zondag. En dan zijn er ook nog diverse trimgroepen voor senioren die niet in competitieverband spelen.

Op deze pagina vind je informatie over het aanmelden, de hoogte van de contributie en het opzeggen van het lidmaatschap.

Inschrijfprocedure voor nieuwe leden

Heb je (of heeft je kind) interesse om bij MHC Dieren te komen hockeyen dan mag er drie keer vrijblijvend worden meegetraind. Mocht dit nodig zijn dan kan er gebruik worden gemaakt van een hockeystick van de vereniging. Voor de veiligheid zijn scheenbeschermers en een bitje verplicht en natuurlijk sportschoenen die geschikt zijn voor kunstgras.

Wil je lid worden dan kun je het
digitale inschrijfformulier invullen door de stappen te doorlopen. Na inschrijving zul je bericht ontvangen in welk team je gaat spelen en ontvang je inloggegevens zodat je kunt inloggen in ons informatiesysteem (LISA) waar je alle benodigde informatie kunt vinden (trainingstijden, wie is de trainer, wie is de coach en wanneer zijn er wedstrijden).

Jeugdleden die voor het eerst hockeyen kunnen soms niet direct meespelen in de competitie. In overleg met de trainers en de coach wordt bepaald wanneer het nieuwe jeugdlid in een team kan meespelen. Indien het niveau van het betrokken jeugdlid ver achterblijft bij de groep kan de trainingsperiode verlengd worden. Jeugdleden trainen één tot twee maal per week.

Contributie
Hieronder vind je een overzicht van de contributie bij MHC Dieren voor seizoen 2024-2025.

Competitieleden zijn verplicht om een thuistenue aan te schaffen. Deze worden beschikbaar gesteld door MHC Dieren. Wil je meer informatie over het verkrijgen van het thuistenue neem dan contact op met de penningmeester.

Uitgangspunten facturering en lidmaatschap:

• Ieder lid betaalt op basis van automatische incasso tot een maximum van 4 termijnen (sept / nov / februari / april). Deze keuze kan ieder jaar bij ontvangst van de nota gemaakt worden.
  • Het lidmaatschap wordt aangegaan voor een volledig seizoen en wordt automatisch verlengd, tenzij voor 1 mei (voorafgaand aan het nieuwe seizoen) wordt opgezegd.
  • Nieuwe leden kunnen alleen lid worden op basis van automatische incasso.
  • Zaalhockey wordt volledig geïnd als je tenminste 1 wedstrijd hebt deelgenomen.

Voor vragen over de contributie kunt u terecht bij onze penningmeester

Indien het lid betaalt door middel van een Gelrepas, Stichting Leergeld of soortgelijke fondsen dan verzoeken wij het lid om contact op te nemen met onze penningmeester. Wij passen in deze specifieke gevallen de betaling van automatische incasso aan naar factuur en het lid kan hiermee de betaling richting deze fondsen regelen.

Opzeggen lidmaatschap
Wil je na dit seizoen stoppen met hockeyen bij MHC Dieren, zeg dan je lidmaatschap op vóór 1 mei, dan is dit nog kosteloos. Opzeggen kan op twee manieren: digitaal via Mijn LISA (Log in op de Site; na het inloggen selecteer in het menu Club, opzegformulier. Of per e-mail:
ledenadministratie@mhcdieren.nl

Toch nog vragen?

Lijkt hockey je een leuke sport, maar je wilt eerst eens meetrainen? Stuur dan een mailtje naar
hockey@mhcdieren.nl.

Team Contributie
Senioren / Veteranen / Veterinnen € 360,-
Trimmers € 238,-
A (O18)-, B (O16)-junioren € 285,-
C (O14)-, D (O12)-, E (O10 + O9)-junioren € 285,-
F-junioren (O8) € 231,-