LEKKER BEZIG BIJ MHC-DIEREN

Welke helft speel jij?

LEKKER BEZIG BIJ MHC-Dieren schijf is gebaseerd op verschillende helften bij het hockeyen, met daarbij de welbekende derde helft.

Wat bekend en vertrouwd is blijft! Hoe gezellig is het niet om na een gespeelde wedstrijd met je tegenstanders samen iets te drinken en een bitterbal te eten. Met dit aanbod gaan we naast de bitterbal een alternatief aanbieden. Door kleine stappen te zetten gaan we het aanbod aanpassen.

De 1e helft is gericht op verse producten zoals water en vers fruit en producten zonder toegevoegde suikers. De 2e helft geeft aan dat er producten zijn die je helpen om de hele wedstrijd voldoende energie te hebben. Deze producten bevatten voldoende voedingsstoffen om de hele wedstrijd lekker te kunnen sporten en je energiek en fit te blijven voelen. En zeker, in die 3e helft kun je kiezen voor de bekende en vertrouwde bitterbal, maar ook voor een vegan loempia, een biertje, wijn en een regular cola.

Door de schijf in te voeren willen we je laten zien dat je zelf kunt kiezen voor welke helft je speelt.

Voor de jongste jeugd is er een stempelkaart ontwikkeld. Door te kiezen voor een product uit de 1e of 2e helft sparen zij met 5 stempels een stempelkaart vol met als beloning een gratis vruchtenijsje.

Ervaar zelf de kracht van bewuste keuzes voor een gezondere en actieve leefstijl.

Samen de sportieve prestaties naar een hoger niveau tillen, dat kunnen wij bij MHC Dieren!

In samenwerking met Jos Wortelboer, Paul Brok, Rudi Klein Heerenbrink, Esther Nijhuis van STR-grafische vormgeving en Mieke Schoenmakers van Smaakidee-Voedingsadvies is deze schijf ontstaan.