Wie doet wat bij MHC Dieren

Dankzij de vele vrijwilligers hebben we een bloeiende hockeyclub.

Sterker nog, de hele organisatie wordt gerund door vrijwilligers.

Dit zijn niet alleen leden maar gelukkig ook ouders van jeugdleden of andere familieleden.

"Het is heel nuttig om iets te doen voor de club en het is bovenal heel leuk!” Het geeft veel voldoening om samen met anderen bezig te zijn en zodoende een bijdrage te leveren aan onze club.

Er moet best veel gebeuren voordat de spelers het veld opgaan en de bal kan rollen. Er is vooral veel te doen in het kader van jeugdondersteuning zoals begeleiding/coaching, training, het plannen van wedstrijden en scheidsrechters, het hockeykamp en het helpen bij feesten en/of toernooien.

Het vrijwilligerswerk moet leuk zijn en niet te veel beslag leggen op onze kostbare tijd. Dit laatste betekent dat de werkzaamheden over vele schouders worden verdeeld. Taken worden opgedeeld in kleine klusjes waardoor we met meer mensen minder hoeven te doen. Zo zijn er verschillende commissies in het leven geroepen om alles gestroomlijnd te laten verlopen, zoals de schiedsrechterscommissie, de exploitatiecommissie en de jeugd TC (Technische Commissie). Zie verdere informatie op onze website.We zien dat de club in de afgelopen jaren is gegroeid, vooral bij de jeugd.

Het nieuwe halve kunstgrasveld maakt verdere groei mogelijk. Dit betekent natuurlijk dat er ook meer vrijwilligers nodig zijn. Op onze website staan een aantal vacatures die momenteel beschikbaar zijn. Misschien staat er wel iets tussen voor jou, kijk eens en meld je aan! Je zult er geen spijt van krijgen. Staat er nu niets dat bij je past? Informeer dan bij het bestuur.

MHC Dieren kent de volgende  commissies.

Scheidsrechterscommissie:

Het opleiden en inplannen van scheidsrechters.

arbitrage@mhcdieren.nl

Exploitatiecommissie:

Het inkopen en inplannen van de voorraad voor de bar.

barrooster@mhcdieren.nl

Jeugd Technische Commissie:

Verantwoordelijk voor de teamindelingen en ontwikkelplan voor de jeugd.

junioren@mhcdieren.nl

Activiteitencommissie:

Verantwoordelijk voor de activiteiten zoals koningsdagtoernooi of super sunday binnen MHC Dieren.

Sponsorcommissie:

Verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe en onderhouden van bestaande sponsors.

sponsoring@mhcdieren.nl

Materiaalcommissie:

Verantwoordelijk voor het beheer van keepersmateriaal en wedstrijdtenues (kledingfonds).

materiaal@mhcdieren.nl

Zaalhockeycommissie:

Het regelen van trainingen en wedstrijden in de zaal.

zaalhockey@mhcdieren.nl

Ledenwervingscommissie:

Het verzorgen van promotie-activiteiten voor het werven van nieuwe leden.

Nieuwbouwcommissie:

Realiseren nieuwbouw clubhuis en velden.

nieuwbouw@mhcdieren.nl

Seniorencommissie:

Verantwoordelijk voor het seniorenbeleid en teamindeling binnen  MHC Dieren.

seniorentc@mhcdieren.nl

Accomodatie (beheer opstal en velden):

Beheer bestaande accomodatie.

accomodatie@mhcdieren.nl

Trainingscommissie:

Indelen en opleiden trainers.

trainers@mhcdieren.nl

Daarnaast heeft MHC Dieren op de zaterdagochtend een Baas van de Dag.

Deze persoon is verantwoordelijk om de vele jongste jeugdwedstrijden in goede banen te begeleiden.

Mocht u interesse hebben in deel te nemen in een van de commissies, kijk eens bij de vacatures.

Heb je nog vragen stuur dan een mail naar

info@mhcdieren.nl