Wedstrijden quicklinks

Teams

Proeftraining

Kledingfonds

Agenda

za 24 
OEFENWEDSTRIJDEN ME_MF en
za 31 
OEFENWEDSTRIJD D-JEUGD
za 31 
OEFENWEDSTRIJDEN ME_MF en
za 31 
OFENWEDSTRIJD MA2 _ MB1
za 07 
OEFENWEDSRIJD D-JEUGD
za 07 
OEFENWEDSTRIJDEN ME_MF en
za 14 
OEFENWEDSTRIJD D-JEUGD
  hele agenda

Keeperscompetitie

1. Maureen Bokdam - D 2
2. Minke Taal - MA1
3. Joël Kuipers - H 1 Silvercup
4. Joost Unnik - HVET A
5. Ellen Unnik-Broenink - D VET
hele keeperscompetitie..

Laatste reacties

Exploitatiecommissie


 
De exploitatiecommissie regelt alle zaken rond de bar. Van het inkopen van producten tot het indelen van bardiensten.
 
De functie van Voorzitter exploitatiecommissie is vacant.
 

BARDIENST

Alle ouders/verzorgers van jeugdleden worden, per kind, 1-2 keer in het seizoen ingeroosterd voor een bardienst. De bardienst is altijd ingedeeld om en nabij de thuiswedstrijd van uw kind en duurt meestal 2 uur. Alleen de gezinnen van coaches van een jeugdteam hebben vrijstelling. Alle seniorenleden worden 1-2 keer per seizoen ingeroosterd voor of na hun eigen wedstrijd, de zondagtrimmers aansluitend aan hun eigen speeltijd.

 
Zo snel mogelijk nadat alle wedstrijdtijden bekend zijn, wordt het rooster gemaakt en op de website weergegeven. Ingeroosterde ouders of leden krijgen hierover rechtstreeks vanuit het LISA-systeem een email. Hetzelfde geldt voor eventuele wijzigingen.
 
Belangrijk: als u verhinderd bent, wilt u dan ZELF voor vervanging zorgen !
 
Op de website is te vinden, met wie u eventueel zou kunnen ruilen, bij voorkeur binnen uw eigen team. Deze wijziging kan aan ondergetekende worden doorgegeven, dan wordt het rooster aangepast.
 
Zelf inplannen van een bardienst:
U kunt zelf op de Website, na het inloggen, onder EMMA/BAS een bardienst inplannen op een datum dat het u het beste schikt (! wel tijdens de thuiswedstrijd van uw kind !). Als de bardiensten nog niet zijn ingeroosterd, maar de bloktijden voor de bardiensten al wel zijn ingevoerd – zoals nu voor de zaterdagen na de herfstvakantie – dan kunt u de gewenste bardienst aanklikken (en eventueel weer verwijderen). Let op: standaard bardiensten (B = bardienst), extra inzet vaste vrijwilligers (BH barhoofd). Op het moment dat het rooster definitief wordt gemaakt, krijgt u per email een bevestiging en bent u formeel ingeroosterd.
 


BAR INSTRUCTIES


Er ligt een donker roze multomap achter de bar, BAR INSTRUCTIES, waarin alle wetenswaardigheden omtrent de bardienst zijn te vinden. Ook is er (binnenkort) de mogelijkheid om op de club op de website te kijken voor actuele roosters, schema’s en informatie.


Tijdens de eerste bardienst op zaterdag komt een vaste vrijwilliger helpen met opstarten. De laatste bardienst van de dag is inclusief werkzaamheden betreffende opruimen en afsluiten. Het laatste half uur, op de zaterdag, komt een vaste vrijwilliger helpen met de afronding. Alle dagvoorraad staat in de schuifkast en op alle kastjes/laden in de keuken staat de inhoud vermeld (ook voor het opruimen !)

Achter de bar hangen lijsten met alle activiteiten en werkzaamheden rondom de bardienst:
 
 
Ook in andere gevallen, laat geen troep achter voor een ander!
 
Hopelijk is hiermee alle gewenste informatie te vinden. Eventuele vragen, ideeën of opmerkingen zijn altijd welkom. Namens alle leden en bezoekers, bedankt voor uw tijd en medewerking,

EEN GEZELLIGE BARDIENST EN SUCCES OP HET VELD !!

 

Namens de Exploitatie Commissie: Miriam van Wijk [email protected]